Jemput-Jemput Roti


doh dia....lom campur macam2 lagi


Assalamualaikum pembaca blog ni.... kat sini aku nak kongsi resepi. Resepi ni idea dari En Asben. Aku just follow je lah sebab En Asben yang mengidam nak makan sangat... Bila aku tanya mana dapat resepi ape lagi jawapannya dari FB....layankan je lah...

Apa lagi roti dah ada daripada langsug xsentuh n buang bila dah expired baik jadikan jemput2 ye dok....hahahah....jom follow resepi by AKU....

Bahan2:
-Roti (xkisah pape brand pun)
-Telur
-Garam
-Daging/Ayam kisar
-Lada besar (merah & hijau)
-Daun sup/Kucai

Cara membuat:
-Carikkan roti tu jadi kecil2 (kulit tepi tu aku buang)
-Masukkan telur (ikut roti tu banyak mana sampai leh kepalkan)
-Lepas tu masukkan bahan2 yg lain wat jadi doh
-Panaskan minyak, apa lagi goreng lah.

Ape lagi siap goreng makanlah sepuasnya......

SELAMAT MENCUBA!!!


Comments

Popular Posts